|  +905348546642  |  +905330902273
750 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo!
Hoş geldin, Giriş Yap             
0
    Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ 
MADDE 1- TARAFLAR SATICI
Ticari Ünvanı : Baturbey SEYHAN
Adresi : Ege Evleri A2 Blok Kat:5 Daire:9 Kuşadası AYDIN
E-mail : baturbeyseyhan@gmail.com
 
ALICI
Adı Soyadı : Müşteri Adı Soyadı
Adresi : Müşteri Adresi
Telefon : Müşteri Tefon Numarası
E-mail : Müşteri Email Adresi

MADDE 2-SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI
Satıcıya ait ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak siparişverdiği, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satışı ve teslimiile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve MesafeliSözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak veyükümlülüklerinin saptanması oluşturur.
Baturbey SEYHAN´ nın herhangi bir şekilde taraf olmadığını ve Sözleşmekapsamında tarafların yükümlülüklerini yerine getirmeleri ile ilgili herhangibir sorumluluk ve taahhüdü bulunmadığını kabul ve beyan ederler.
 

MADDE 3 -SÖZLEŞME KONUSU MALIN TEMEL NİTELİKLERİ VE BEDELİ
Ürün/Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve vergiler dahilsatış bedeli ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir:Ödeme Şekli ve Planı:Çevirimiçi sanal POS uygulaması üzerinden ..........Bankası kredi kartı ile.... ay .... (yazıyla ..............................................) TL aylıködeme / peşin ........... TL ödeme
Alınan Vade Farkı: .......
Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % ...
Siparişi takip eden 3 iş günü içinde sevkiyatlara başlanacaktır. Sevkiyat, (7)iş günü içinde tamamlanacaktır.

Teslimat Adresi:
Teslim Edilecek Kişiler:
1.2.Fatura Adresi:
MADDE 4 - MALIN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ
Sözleşme Alıcı tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcı´nınSatıcı´dan satın almış olduğu Mal/Hizmet´in Alıcı´ya teslim edilmesiyle ifaedilmiş olur. Mal/hizmet, Alıcı´nın sipariş formunda ve işbu sözleşmedebelirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.
MADDE 5 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
Mal/Hizmet´in teslimat masrafları Alıcı´ya aittir. Satıcı´nın, websitesindeteslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimatmasrafları Satıcı´ya ait olacaktır.
Malın teslimatı; Satıcı´nın stokunun müsait olması ve ödemeningerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır. Satıcı Mal/Hizmet´i, Alıcıtarafından Mal/Hizmet´in sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içindeteslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatımhakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle Aıcı tarafından Mal/Hizmet bedeliödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, SatıcıMal/Hizmet´in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Alıcı, Websitesinde yer alan sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satışfiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenenön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidiverdiğini beyan eder. Alıcılar Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetleriniyukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarlaulaştırabilirler.Alıcı, işbu Sözleşme´yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronikortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafındantüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temelözellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini dedoğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.Alıcı´nın, Sözleşme konusuMal/Hizmet´i teslim almadan önce muayene edecek tahrip olmuş, kırık, ambalajıyırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim almasıhalinde sorumluluk tamamen kendisine aittir. Alıcı tarafından kargo şirketigörevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet´in hasarsız ve sağlam olduğu kabuledilecektir. Teslimden sonra Mal/Hizmet´in sorumluluğu ve hasarlar Alıcı´yaaittir. Mal/Hizmet´in tesliminden sonra Alıcı´ya ait kredi kartının Alıcı´nınkusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukukaaykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşununmal/hizmet bedelini Satıcı´ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmişolması kaydıyla Mal/Hizmet´i 3 (üç) gün içinde Satıcı´ya iade etmekleyükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alıcı´ya aittir.
MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet´in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam,eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri vekullanım kılavuzları ile Alıcı´ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı,mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ilesözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı´ya mümkünolan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet,Alıcı´dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatıkabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.
MADDE 8 - CAYMA HAKKI
Alıcı´nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçegöstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7(yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkınınvar olduğunu ve cayma bildiriminin Satıcı´ya ulaşması tarihinden itibarenSatıcı´nın malı geri alacağını Satıcı taahhüt eder. Cayma hakkı bildirimi vesözleşmeye ilişkin sair bildirimler satıcıya ait ve yukarıda belirtilen satıcıiletişim bilgileri kanalı ile gönderilebilecektir.
Baturbey SEYHAN, İŞBU MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNİN TARAFIOLMADIĞINDAN Baturbey SEYHAN’A KARŞI CAYMA HAKKI KULLANILAMAZ VEYA BEDELİADESİ TALEP EDİLEMEZ.
Cayma hakkının kullanılması için bu süre içerisinde Satıcı´ya mevzuathükümlerine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır. Cayma hakkınınkullanılması halinde:
a) Alıcı´ya veya onun bildirdiği yukarıda bilgisi bulunan üçüncü kişiyeteslim edilen ürünün iade edilmesi zorunludur.
b) 7 (yedi) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu,ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa ürünle birlikte hediye edilen diğerürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Cayma hakkının kullanılmasını ve bilginin ulaşımını takip eden 10 (on) güniçerisinde ürün bedeli Alıcı´ya ödediği şekilde iade edilir. Ürün Satıcı´yaiade edilirken, ürün teslimi sırasında Alıcı´ya ibraz edilmiş olan orijinalfaturanın da iade edilmesi gerekmektedir. İade kargo bedeli Alıca´ya aittir.Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın iade bölümü doldurularak ve Alıcıtarafından imzalanarak iade edilecektir.
MADDE 9 - CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:a) Cayma hakkı süresi sona ermedenönce, Tüketicinin onay ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerib)Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkinsözleşmelerc) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçlarıdoğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişliolmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimaliolan malların teslimine ilişkin sözleşmelerd) Tüketici tarafından ambalajınınaçılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına vebilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelere) Gazete, dergi gibi süreliyayınların teslimine ilişkin sözleşmelerf) Bahis ve piyangoya ilişkinhizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerg) Elektronik ortamda anında ifa edilenhizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkinsözleşmeler.Kampanya ve indirim dahilinde ki ürünlerde.
MADDE 10 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Tüketiciler, Satıcı ile sorunları olursa, sorunu Satıcı´nın çözememesidurumunda, ürün bedeli 1.161,67 TL´ye kadar olan işlemlerle ilgili şikayet veitiraz konularında başvurularını ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarınınbulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti´ne; ürün bedeli 1.161,67TL´nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularındabaşvurularını ise, ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğuyerdeki Tüketici mahkemesine yapabileceklerdir.01.08.2003 tarihli ve 25186sayılı Resmi Gazete´de yayımlanan Tüketici Sorunları Hakem HeyetleriYönetmeliği´nin 5. Maddesinin üçüncü fıkrasında, büyükşehir statüsünde bulunanillerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevlive yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 3.032,65 TL´dir.
MADDE 11 - MAL/HİZMETİN FİYATI
Baturbey SEYHAN tarafından yapılan indirimler, kuponlar ve sair satış fiyatınayansıtılır.
MADDE 12 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halindekart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesiçerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumdailgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâletücretini Alıcı´dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı´nın borcundan dolayıtemerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcı´nınoluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 13 - BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
Baturbey SEYHAN’ın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veritabanında,sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının,bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin HukukMuhakemeleri Kanunu´nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğindeolduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
MADDE 14 - YÜRÜRLÜK
14 (on dört) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, Alıcı tarafındanelektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğegirmiştir.